מחלקת ה PPC שלנו המתמחה בגוגל אדוורדס (Google Adwords) מביאה ניסיון רב בשילוב של הבנה שיווקית וצרכנית עם היכרות אינטימית של הטכנולוגיה ופלטפורמת הפרסום של גוגל הכוללת את מנוע החיפוש של גוגל ופלפורמת הסרטים יו טיוב.

שילוב המביא תוצאות ללקוחותינו, תוצאות התואמות את היעדים העסקיים שלהם, אם המדובר בייצור לידים איכותיים המניבים מכירות או במיתוג או בכל "המרה" אחרת אותה הגדיר הלקוח כיעד למחלקה.

מחלקת המדיה של סירופ דיגיטל עושה שימוש במתודולוגיה מנצחת אשר נוצרה והתבססה על גבי אלפי קמפיינים והכוללת, בין השאר, ניתוח יעדי הלקוח לטווח קצר, בינוני וארוך ובניית אסטרטגיה מנצחת אשר ממנה בונים תוכנית עבודה.

תוכנית העבודה, כמסמך טקטי, מורכבת ממשימות הכוללות את תהליך ההקמה הכולל תכנון, מחקר ובנייה של קמפיינים וביצוע A/B Testing ולאחר מכן את תהליך הניהול הכולל מדידה של הביצועים, אופטימיזציה של הקמפיינים והתקציבים וזאת על גבי פלטפורמות כגון גוגל ויוטיוב, בהתאמה לדסקטופ וגם למובייל.

אומרים ש Content is king ואכן תכנים טובים עושים את ההבדל, קיים הבדל בין טקסט לסרטים ולכן חשוב לשלוט בכל המדיות ובכל הקשור בסרטים יש לקחת בחשבון שמיילוני ישראלים נכנסים בכל שבוע ליוטיוב ולכן אנו בוחנים את העסק של הלקוח וממליצים, באם אנו מוצאים לנכון, להשקיע בהפקת סרטונים שיכולים לקדם את הלקוח בהם ניתן לשלב תכנים אשר יופיעו בתחתית של הסרטים או בתוך גוף הסרט כאשר המדובר בתכנים ממומנים ובאמת שהשמיים הם הגבול למה שאפשר לעשות עם תקציב, יצירתיות, ניסיון ושליטה בטכנולוגיות.

מיקוד לחשיפה של גולשים לתכנים מנצחים ומהנים יגדילו את ההסתברות שגולש יהפוך ללקוח. מעבר לכך וכמו בכל מערכת פרסום מדידה ניתוח הנתונים מאפשר לנתח התנהגות ומגמות, אחוזי צפיה בסרטונים (כמה מהגולשים צפו וכמה אחוזים מהגולשים צפו בסרטונים כולם או חלקם עד הסוף או נשרו באמצע ומה היתה ההתנהגות של הגולשים בסוף הצפיה בתכנים).

כאמור, למחלקת המדיה של סירופ דיגיטל ניסיון רב גם בפרסום בגוגל ויוטיוב והיכולת לבצע פריסת מדיה מדוייקת בין המדיות השונות.

למחלקת המדיה של סירופ דיגיטל ניסיון רב בטיפול במגוון סוגי לקוחות ומותגים ובמגוון תחומים, בארץ ובעולם, בעשרות שווקים ובעשרות שפות.

פריסת המדיה מאפשרת למחלקת המדיה להמליץ ללקוח, על פי פרמטרים כגון שירות, מוצר, שווקי יעד, לקוחות קצה תקציב ועוד באילו מדיות לבחור וכמה להשקיע על מנת לקבל את התוצאות הטובות ביותר תוך השקעת התקציב הנמוך ביותר ובכך למקסם את הרווחיות והחזר ההשקעה על הוצאות הפרסום.

עקבו אחרינו!

צרו איתנו קשר!

972-052-5437957+

syrupdigital

בואו נהיה בקשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

כל הזכויות שמורות לסירופ דיגיטל 2018

דילוג לתוכן